zz
Intervju

Življenje karieristke in hedonistke: Razvoj poslovnega načrta v klubu Pacha

Kako je »Manca z Wolta« prišla na idejo, da bi ustvarila Akademijo za karieristke in hedonistke? Kako opraviti vse službene obveznosti in hkrati uživati na Kanarskih otokih?

Zakaj ste ustanovili Akademijo za karieristke in hedonistke?

Po nastopih na konferencah, fakultetah in podkastih je vse več žensk pristopilo do mene z željo po mentorstvu. Želele so si usmeritve glede javnih nastopov, uspešnega uravnoteženja kariere in zasebnega življenja, zanimalo jih je, kako mi uspe izžarevati toliko energije in samozavesti. Njihova želja je bila, da lahko na koncu tudi same rečejo, da živijo svoje najboljše življenje. Opazila sem, da veliko žensk s potencialom potrebuje malo usmeritve in znanja, kako začeti. Zato sem ustvarila Akademijo za karieristke in hedonistke, ki ženske opolnomoči z znanjem in motivacijo ter jih poveže s podobno mislečimi. Ker trimesečna akademija poteka v majhni skupini, je veliko deljenja znanja in idej, hkrati pa ima močan poudarek na individualnem, personaliziranem delu. Do danes je akademijo z odliko zaključilo že 30 karieristk in hedonistk, rezultati pa kažejo, da kar 80 odstotkov udeleženk poveča svoje prihodke, napreduje v službi, najde kariero v tujini ali celo začne svoj posel.

Kdo so udeleženke in kako promovirate akademijo?

Ambiciozne ženske, ki si želijo narediti naslednji korak v karieri, ne da bi zanemarile svoj prosti čas. Nekatere že imajo svoje podjetje in si želijo svoje delovanje še nadgraditi. Med udeleženkami je tudi nekaj žensk, ki želijo definirati, kako uporabiti svoje potenciale na področjih, kjer lahko zasijejo. Lahko gre za občutek, da v obstoječi karieri ne morejo izkoristiti vse svoje moči, ali pa za spoznanje, da je čas za spremembo. Med udeleženkami je veliko doktoric znanosti, veliko jih dela v kozmetični industriji, marketingu in turizmu. Po opravljenih šestih generacijah opažam, da je glavnina udeleženk stara med 25 in 35 let, vendar leta niso ključna diferenciacija; najmlajša udeleženka ima 21 let, najstarejša pa 53. Za akademijo izvejo preko prijateljic, priporočil, podkastov, konferenc, delavnic, Instagrama, TikToka, LinkedIna in lastne spletne strani. Zanimivo je, da je med udeleženkami kar nekaj takšnih, ki jim je akademijo podaril njihov partner, saj si želijo, da zasijejo.

zz

Kako po vašem mnenju uskladiti delovne obveznosti in živeti polno življenje?

Sem velika zagovornica tega, da si mora vsak ustvariti delovno okolje, ki mu najbolj ustreza. Ne gre le za fizičen prostor, ampak tudi za čas v dnevu, ko smo najbolj produktivni, kreativni in učinkoviti. Mene osebno motivira doseganje »nedosegljivih« ciljev, zato mi ni pomembno, kje, kdaj in koliko delam — pomembno je le, da najdem pot do cilja. Tako delo pogosto optimiziram tako, da delam na letališčih, v barih ali airbnbjih po svetu. Vem pa, da to ni za vsakogar; nekateri potrebujejo ustaljen prostor za delo. Meni se je denimo zgodilo, da sem del programa za akademijo pisala ob dveh ponoči na plesišču v klubu Pacha na Ibizi. Opazila sem tudi, da mi delo iz toplih krajev pozimi poveča produktivnost in kreativnost. Zato se vsako zimo za en mesec odpravim na Kanarske otoke, kjer s prijatelji podjetniki in športniki najamemo večjo vilo ter poleg kariernih zmag slavimo tudi športne zmage, kot sta padel in surf.

Kaj pa lahko pričakujemo na okrogli mizi o digitalnem nomadstvu na Diggitu, katere moderatorka boste?

Na okrogli mizi bomo skupaj z izjemnimi sogovorci razbili največje mite digitalnega nomadstva ter ponudili vizionarski in realističen vpogled. Razpravljali bomo o tem, kaj zares pomeni svoboda in čemu se pri tem odrečemo. Dotaknili se bomo prednosti in pasti življenja digitalnih nomadov, potrebnih pogojev za produktivnost in destinacij, ki omogočajo lahkoten vstop v digitalno nomadstvo. Od praktičnih nasvetov do vodiča, kako si ustvariti poklic, ki nam to omogoča.

 

O digitalnem nomadstvu in trendih prihodnosti bomo govorili na konferenci DIGGIT, ki jo pri MM-u organiziramo 5. junija v Ljubljani.

 

Intervju

Življenje z znaMMkami
24. 03. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

»Dobro poslovno partnerstvo pomeni sodelovanje in skupno grajenje prihodnosti blagovnih znamk. Pomeni iskren odnos, ki temelji na medosebnem…

zz
22. 03. 2025

Mateja Vovk Lubej, RRP menedžerka v Sloveniji pri podjetju JTI: »V hitro spreminjajoči se…

Ključni so trije elementi: skupni cilji, dostop do realnih podatkov in odprta komunikacija. V JTI vlagamo v digitalna orodja, ki omogočajo takojšen…

raw
12. 03. 2025

Minuli konec tedna smo obiskali otvoritev .raw laba, marketinške agencije, laboratorija…

Raw sami vidimo bolj kot laboratorij za znamke in ideje. Zakaj laboratorij? Ker ves čas inoviramo, iščemo nove rešitve, načine in poskušamo biti v…

Naši avtorji